Witaj na Ziemi. Planecie zniszczonej już wiele razy, gwałconej ciągle przez jej mieszkańcòw i doprowadzonej do stanu apokaliptycznego.
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Oto klasy i przynależne bronie. W tym temacie są one ludzkie.
Scout - klasa lekka specjalizuje się w słabych pancerzach oraz broniach krótkich za równo takimi jak noże, baseballe, maczety Krakowskich kiboli itd. Jak również małe pistolety, a bardziej fartowni nawet uzi. Świetni w szybkim uciekaniu lub parkourze. Znają podstawy survivalu.
Snajper - klasa lekka, ale zabójcza. Specjalizują się w pancerzach maskujących i karabinach snajperskich. Posiadają również noże do arakòw z bliskich odległości. Znają parkour, jednak nie biegają tak szybko jak Scouci.
Strzelec wyborowy - klasa wyspecjalizowana do walki na średnim i dalekim dystansie, używając karabinów wyborowych. Nie potrafi tak dobrze obsługiwać karabinów snajperskich, jak snajper, ale nikt inny nie posiada takich umiejętności w karabinach wyborowych jak on. Do walki na bliskie dystanse woli używać broni białej niż pistoletów.
Szturmowiec - Karabiny szturmowe i pistolety maszynowe to ich specjalność. Pancerz średni rzadziej ciężki. Szybkość poruszania zależna od pancerzy, zdolności parkoura nikłe, potrafią zaszarżować na początku walki.
Techer - używają broni plazmowych oraz laserowych, posiadają wiele ciekawych rozwiazań technologicznych, posiadają radar wykrywajàcy za ròwno widxialne jak i nie widzialne cele. Zawsze mają przy sobie ròwnież paralizator. Są narażeni na przypadkowe stanie się plazmidami przez swoją ryzykowną broń dystansową, jednak warto.
Piroman- posiadają miotacze ognia i średnie ognioodporne pancerze. Uwielbiają płomienie i wybuchy. Zawsze pakiet mołotowów i granatów pod ręką. Są szaleni i efektowni/efektywni.
Brutal - wolna, mocno opancerzona jednostka dzierżąca potężne bronie fizyczne np. nienaturalnie wielkie miecze wyglądające mniej więcej takich:
Pancerny szturmowiec - szturmowiec o powolnym poruszaniu, dużym pancerzu i minigunem przy sobie.
Medyk - opancerzony w pancerz regeneracyjny lekki piechur, który posiada przy sobie sporo medykaliów i dla przyspieszenia rozprzestrzenienia leku pistolet strzykawkowy. Posiada on również dobrze wyspecjalizowaną apteczkę oraz zna dawne działania rośli, niestety nowe działania nie są znane.
Offline
Deathsaves mają nieco inne klasy, ale działają praktycznie identycznie, tylko, że posiadają dodatkowe działanie związane z necro. Oto niektóre z nich:
Deathknight - Kiedy pewien brutal stacz się do tego poziomu, by zostać DS'em powstaje taki oto siewca rozp....lu. Piękne czarne pancerze z necrońskimi dialektami pisanymi runami zarazy ( tia, to te zielone detale w broniach necro.) to ich znaki szczególne. Broń ich to potężne miecze runiczne pokryte wcześniej wspomnianymi runami zarazy. Ich specką jest to, iż ich broń jest ładowana krwią wrogów i kiedy jest gotowa aktywuje się jej " Gniew Przedwieczny" czyli tryb doskonałej broni bojowej. Dobrze wykorzystany tryb ten zwycięża większe kampanie, niestety aby to aktywować trzeba i taką kampanie bez tejże mocy wygrać. Do tego broń żywi się od momentu jej wzięcia przez brutala i przejściu na stronę necro i DS'ów karmi się jego duszą, tym samym po śmierci wskrzeszając go jako necrolinga o tejże niedostępnej naturalnie dla nich klasie.
Medyk Zarazy, albo inaczej " Obiekt 049" - medyk zamknięty w braniu renesansowych medyków ( ten z dziobem) nikt nie wie, jak wyglądają pod tym kostiumem, ale oddychają już i są odporni na radiację, jak necrolingi używają swoich pistoletów strzykawkowych do szerzenia zarazy i trucizny w szeregach ludzi po stronie ocalałych. Ich specką jest posługiwanie się oraz wykonywanie dziwnych runicznych obelisków negujących efekt rozkładu u necro, tym samym również ich lecząc. Są przerażający według relacji tych, którzy ich spotkali.
Cień - Skaut przerobiony na DS'a zawsze ubrany w czarne szaty pokryte w całości włóknami maskującymi oraz wyposażeni w dwa zabójcze scorpion stingi i to wystarczy by ich opisać. Ta reforma jednostki ne ma jako takiej broni palnej w postaci pistoletów, aczkolwiek ma małą kuszę korbową i zatrute bełty.
Kruk - Snajper po przejściu na stronę DS tak jak medyk dostaje nowy czarny strój również z płytkami maskującymi i maskę z dziobem, ale ci dostają skrzydła wynalazku jeszcze renesansowego mistrza Da Vinci co pozwala im szybować z wyższych punktów na niższe. Ich snajperki nie nie zmieniły ani trochę p za tym, iż pociski są z czarnej stali nie ze zwykłej jak dawniej.
Offline
Strony: 1